JAMES Auto Service Fakkert geeft klant factuurbedrag terug

De maandprijs van de landelijke actie ‘Factuurbedrag terugwinnen’ van JAMES is gevallen bij JAMES Auto Service in Zwaag. De heer Ligthart werd op donderdag 10 augustus verrast door Wilma Ruiter met de teruggave van zijn factuurbedrag. Klanten van JAMES maken elke maand kans om het volledige factuurbedrag terug te winnen als zij een review achterlaten op de website. Leaserijders die winnen krijgen een dinercheque ter waarde van 150 euro.

Het was voor de heer Ligthart een aangename verrassing: “ik ben erg verrast dat ik geselecteerd ben als winnaar! Ik ben er superblij mee, het had niet op een beter moment gekund”. Hij krijgt het factuurbedrag van € 238,68 op zijn rekening teruggestort.

Wilma Ruiter is erg te spreken over de landelijke actie. “Door deze actie hebben wij een goede klant blij gemaakt. We zijn erg tevreden over de actie!”

Landelijke actie
Zowel zakelijke als particuliere klanten van JAMES kunnen meedoen aan de landelijke actie ‘Factuurbedrag terugwinnen’ door een review achter te laten op www.jamesautoservice.nl/factuur. Elke maand wordt één winnaar bekendgemaakt die zijn volledige factuurbedrag terugwint. Leaserijders die winnen krijgen een dinercheque ter waarde van 150 euro.

JAMES Auto Service

JAMES Auto Service is het merkonafhankelijke auto- en servicebedrijf voor particulier- en leaserijder. JAMES onderscheidt zich door te focussen op de klant die centraal staat. Het universele autobedrijf biedt onderhoud aan alle automerken en typen van ieder bouwjaar. JAMES was de eerste onafhankelijke formule in universeel auto-onderhoud voor de zakelijke markt (1,2,3 /// AutoService – opgericht 2003). Dit kenmerkt zich door de unieke landelijke dienstverlening met haal- & brengservice in combinatie met merkonafhankelijk onderhoud. JAMES beschikt over 66 vestigingen in Nederland. De visie en missie is ‘Leven zonder Autozorgen’. JAMES Auto Service is sinds 1 oktober 2014 eigendom van de Vereniging van JAMES Autoservicebedrijven.